Followers

Wednesday, March 16, 2011

Hujung Minggu yang penuh dengan XTVT


Salam,

Pertemuan kali ini hanyalah sekadar berkongsi akan cerita apa yg telah berlalu di sepanjang hujung minggu selepas balik dari Tioman.

Yes, setelah menghilangkan penat lelah di Pulau, maka tugasan perlu di laksanakan utk mencari sesuap nasi. Sebagai seorang penjawat awat awam di PKNS serta part time job juga sebagai penjawat awam di RTM (sebagai part time DJ) di tambah juga dgn kerja2 tambahan sebagai free lance emmcee or anouncer.

ND mengambil bebanan itu sebagai sebahagian daripada tanggungjawab yg harus di laksanakan dengan bijaksana. Ye lah kan, kadang2 terfikir juga akan impaknya. Bak kata org, di luah mati mak di telan mati bapa..macam2 persoalan yg bermain di benak fikiran bila ramai cakap2 belakang yg tak sedap di dengar. Apa tah lagi gan jelas di dengar.

Jadi ND sekadar pekak kan telinga sahaja. Selagi ND mampu utk menelannya. Janji ND tahu akan apa yg ND lakukan dan x menyalahi di sisi undang2 ND dan yang sama waktu dengannya.

Sabtu yang lalu, walaupun kami di KLFm memang tgh Demam Panas. Penuh dgn aktiviti. Masing2 tak menang tangan. Dari pihak pengurusan KLFM nye sampailah ke DJ dan yang sama waktu dgn nyer. Apa pun thanks to all dan good luck ya.

ND terpaksa bahagikan masa tuk KLfm dan juga tugasan hakiki di PKNS. So sabtu yang lalu, ND di tugaskan tuk menjayakan Hari Mesra Pelanggan di Kompleks PKNS Shah Alam.

Dengan matlamat utk mesra Pelanggan dan juga menubuhkan Bahagian baru di PKNS iaitu Bahagian Khidmat Pelanggan yang bakal di lancarkan awal bulan April nanti. Maka bahagian koprat dgn kerjasama bahagian pemasaran telah menganjurkannya. Turut hadir sama adalah Pengurus Besar PKNS iaitu Tn Othman bin Hj. Omar serta Timbalannya dan juga pihak pengurusan yang lain.

Turut sama pada hari tu utk membuat persembahan adalah artis yang telah menempah nama di persada tanah air iaitu Zainal Abidin. Juga merupakan duta PKNS. Beliau mendendangkan lagu2 seperti Hijau, Puteri, Suriram dan banyak lagi.