Followers

Thursday, February 26, 2009

Mari kita panjatkan Doa ini kepada NYA..

Aku akan terus melayari hidup yang telah ENGKAU suratkan padaku ya ALLAH. Setiap masa aku diuji dengan dugaan yang hebat sehingga aku rebah menyembah bumi Mu ya ALLAH. Aku dongak melihat langit ciptaan Mu yang penuh dengan kedamaian, ku rasai bayu yang bertiup membersihkan keresahan yang terpancar di wajah agar terlindung segala masalah di hati ini ya ALLAH. Aku teruskan jua langkah bersama harapan agar hidupku diredhai MU ya ALLAH.ENGKAU memberi namun dalam sekelip mata ENGKAU mengambil kembali ketengan jiwaku ya ALLAH..ya ALLAH andai pertemuan ini satu hanya untuk menguji biarlah ia berakhir dengan keredhaan MU ya ALLAH......ENGKAU berikanlah aku kekuatan dan ketabahan untuk menepuh masa-masa akan datang....Aku pohon agar aku ENGKAU lindungiku dari permainan insan yang tidak kenal erti kesakitan.....Sesungguhnya ENGKAU lebih MAHA MENGETAHUI -AMIN.

2 comments:

Anonymous said...

Hello ND, Alan here..
So nice ur blog..
well done ya...

-Alan.
London.

Anonymous said...

ayoh kita berdoa kepada yang maha ESA..hanya DIA yang maha berkuasa..