Followers

Monday, February 16, 2009

XTVT Sabtu Ahad




Jumaat : 13 Feb. 2009

Selepas abis keja dan seharian ber"meeting" di office, ND terus pulang ke rumah untuk bersiap ke majlis persandingan anak bos ND di tempat kerja (PKNS). Tema mlm ni warna merah. So bersiap je lah. Lepas solat marghib ND dah bergerak ke rumahnya yang terletak di Seksyen 8, dekat gak lah gan umah ND tu..nasib baik lah dekat. Sampai je dah jam gan nak cari parking lagi..aduh! tugasan menjadi juru acara di kediaman rasminye tetap menjadi tanggung jawab ND.. Siap ada life band dari "Rash Band" terdiri dari Brother Eddy, Hassan dan MAn..yang penting penyanyi utamanya adalah IZA FAZLY, tak kenal ke..alah penyanyi lama tu..dia buat album sekitar tahun 1998 dulu..

Ini lah IZA FAZLEY yg ND ceritakan tu..


Abis menjadi juruacara, jam 11 malam ND terus balik umah untuk kemaskan diri n tidur, maklumlah esoknya ada lagi agenda yang nak kena buat..

Sabtu : 14 Feb. 2009

Jam 9 pagi dah kua rumah untuk membawa bonda tercinta ke pasar seksyen 6..(mcm biasa lah agenda utama kami setiap pagi Sabtu untuk membeli barang keperluan dapur selama seminggu). Bonda siap belikan ND jaggung kegemaran ND..hahaha tu antara menu utama yang tak pernah lekang kalau ke pasar..musti beli dan satu lagi Apam Balik RM1.50 tu..emmm yum yum..

Balik rumah cuma sempat baca Berita Mingguan sekejap then final touch-up..then bekal Jaggung Rebus masukkan barang2 keperluan untuk majlis persandingan malam di De Palma Hotel Ampang.. (kalau nak tahu, dlm kereta ND tu sendat dgn satu kota brg2 aksesori perhiasan, Songkok, beberapa helai baju, kasut2, dll) ayo..rasa cam kereta berhias pun ada gak lah...

Jam 10.15am..Lepas salam n pelok cium gan Bonda, ND terus keluar rumah dgn restu Bonda..untuk ke De Palma Ampang untuk reheasel majlis persandinganmlm ni..dlm perjalanan 2 sempat lagi ND makan jaggung rebus yg Bonda ND bekalkan..nasib baik KL waktu tu tak jam..

Jam 11.15am baru ND sampai De Palma Ampang, dia org tak sampai lagi..ND sempat lagi bergambar kt Pelamin..(hahaha..berangan tak abis aku ni). Jam 12.15 baru family di Rozaina ni sampai..then kami terus buat persiapan awal apa yang patut. Briefing di kendalikan oleh brother Sam dari De Palma Ampang.

Amik berkat n restu dulu..mana lah tahu nanti esok lusa ada org nak pinang ND..senang lah ND nak naik pelamin..hwa3x

Jam 1.00 pm baru abis n ND terus bergegas ke Angkasapuri. Nasib jugak jalan tak jam waktu melalukan kota KL. Sempat gak ND take-away nasik lemak Perindu 3 bungkus n 2 teh O ais. ye lah kan, kesian kat NIA tu, tentu dia pun tak brfst lagi. Sampai konti gam-gam jam 12.30pm terus buat apa yang patut kat konti tu..dia pun happy dapat juadah utknye ber"brfst" walaupun katanyer nak ke majlis org kawin lah apa ntah..

2.00pm to 5.00 pm : Konti Nadi Kota KL.

Terima kasih kepada anda yang berinteraksi bersama2 dgn ND time ni, antaranye..emmm alamak..rami lah.nak tulis kat sini kan ada lak yang terlupa nanti ada lak yang terasa..apa pun thanks uols cos sudi berinteraksi bersama dgn ND ya...

5.45pm Abis konti terus ND bergegas ke Ampang, takut jln jam..tak mandi lagi ni.. Nasib baik jln ok n sampai De Palma Ampang dlm jam 6.30pm. Terus makan di Coffee house gan Abg Khairul, En Roslan dan AJK yang lain. Lepas makan terus bersiap untuk menanti tetamu yang hadir. ND pulak terpaksa menyiapkan diri utk perform as a MC..mcm biasa lah kan.. yang penting tetamu mlm ni mmg org2 penting.. Dato'2, Datin2, Tan Sri2 dan ramai lagi..apa pun ND dah buat yang terbaik. Ini adalah antara gambar2 yang sempat ND rakamkan buat tatapan kalian. Ada lagi yang lain xtvt ND yang tak sempat nak taip..akan ND taip esok ke ya..slmt berinteraksi ya.

dj ND..Boleh Jual Lah!

Snap dulu sblm majlis bermula..

Waktu ni VVIP dah masuk dlm dewan..


Mempelai sempat bergambar sakan kat ata pentas..ND sempat melahar di rostrum..huhu


Ini lah Roziana Binti Roslan. Pengantin pompuan tu..


Ini lak pasangan hidupnya, merupakan sahabat KLfm jugak...nama sahabatnye WIRA apa ntah..ND dah lupa tp nama betul dia Mohd Mohsi Arsam..slmt ya pak..

Ni adik Roziana yang ke tiga..Muhafiz B Roslan..

Muaz baru Tingkatan 5..

Yang ni lak Farah..yang bungsu sekali..manis kan orgnyer..hahaha..


Ni lak nama dia IRA...no berapa eak...ala lupa lagi..??? emmm yg penting dia kakak kepada Farah..


Gadis jelita bertudung ayu ni lak adalah jiran Roziana..nama dia Ilham..penggapit pengantin uolss..

Adik kepada Ilham kot..lupa lah nama dia..tp tetap cahantik kan... ;)
Ni lah ayahanda kepada penggantin, mak penggantin tak sempat nak tangkap gambar cos dia hilang ke mana time ni..tp puan Zainaf mmg spotting uolsss..seronok bekerjasama dgn family dia org ni..utk En. Roslan, tahniah ya..semoga cepat dapat cucu..





3 comments:

Anonymous said...

Saat Indah terasa hingga ke saat ini..bilakah ianya dapat di rasai bersama..kau hadir ibarat pelangi petang...warnanya menceriakan dan keindahan itu masih ku terasa hingga ke saat ini..walaupun kau jauh, namun kau tetap di ingatan ku sampai bila2..ku menyokongmu dari kejauhan ini.sekalung tahniah buat dj ND...

p/s: Kau Mengetahui siapa diri ini..

Anonymous said...

hey there,ilham here!!! Nice blog..Anyways,tu my elder sister la not adik..name die awateef...

yanmaneee said...

nike air max
westbrook shoes
kd 11 shoes
yeezy 700
kd shoes
supreme t shirt
adidas yeezy
golden goose outlet
nike air max 270
yeezy shoes