Followers

Monday, March 9, 2009

KLfm Bersama Datuk Dr. Sheikh Muszaphar


Salam..

Siapa yang tidak mengenali Angkasawan Negara kita, tersenarai dalam senarai orang islam ke 9 yang telah sampai ke Angkasa..Datuk Dr. Sheikh Muszaphar hari ini 9 Mac 2009 sempat meluangkan masanya bersama-sama di konti KLfm untuk di temubual. ikuti diantara rakaman gambar dan juga video yang ND sempat rakamkan ini.

Pn Fee turut sama dalam slot Salam Interaktif bersama Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor ini..

Datuk mmg cukup spoting, tq Datuk for this picture..

Pn. Fee sempat merakamkan gambar kenang-kenangan bersama Angkasawan negara..



video
Ini adalah antara sedutan rakaman perbualan di antara Julia dan Datuk..

6 comments:

Anonymous said...

Tentu impian abg Nd pun macam datuk jugak kan? Ermmm melihat pada gmbr2 abg Nd dengan Datuk...macam ada persamaan jer.....ermmmm....

Anonymous said...

nd nd nd...
apa lagi yang kau nak ceritakan kat sini..?
ko tak lak update majlis makan malam pkns ari tu..? bukan ke majlis tu meletop..hahahah

-asha

[ LADYKiKi] said...

ooooooo.. klfm.. nice 2 meet u..sudah jadi dj ka? wahhh

ohhmy sms la.. ^_^

Zwairy said...

Salam..

Datuk Sheikh pun pernah g PerlisFM.. masa saya praktikal dulu.. ramah giler dia..

entry: masa tgk video tuh... yg kuatnya org ketawa.. DJND ek??

Faris Ahmad said...

Baik kan dia? =)

Anonymous said...

Datuk SMS ni mmg disukai ramai..mcm ND jugak..huhu

-asha