Followers

Wednesday, January 7, 2009

Tahun 2008 vs 2009



Sayonara 2008..welcome 2009.wow cepatnye masa beredar. Pejam celik dah masuk 2009..emm tahun ni saja umur ND dah meningkat 1 lagi..emm ini bermakna ND dah 31 tahun…apa? 31 tahun..masya Allah…dah tua ni..tp tak jugak kawin-kawin lagi..rami dah yang bertanya..”bila ND nak mengakhiri zaman bujang?”...”asik jd mc orang kawin saja..diri sendiri bila lagi?”..dan macam-macam lagi suara2 yang ND dengar..apa pun, ni lah ND, sukar diramal..walaupun dah beberapa kali memasang niat dan ramalan tahun pengakhiran zaman bujang, namun belum lagi dimakbulkan..Insya Allah, ada jodoh sampai lah nanti ye..terima kasih kepada yang sudi bertanya. Tapia was, sebab ND juga tidak gemar akan soalan BILA NAK KAWIN tu di ulangi pada tahun ni..so kaalu jumpa ND jgn pulak rengan mulut Tanya soalan sensitive tu..hehe, ND mmg tak suka.

Ya, tahun 2008 telah kita tingalkan, byk pahit manis dalam tahun tu. Bagi ND pulak, tahun 2008 meningalkan kesan mains yang terlalu banyak dari pahitnya..mana tidaknya, tahun 2008 jugaklah menemukan ND dengan bidang penyiaran ni. Jun 2008 ND memulakan tugas di konti radio KLfm 97.2. Hahaha, tergelak jugak ND kalau ingat2 balik masa awal2 dulu nak masuk konti, mcm tak percaya pun ada, gembira lagi lah jgn di kata..thanks kepada tenaga kerja terutama pihak pengurusan KLfm yang telah memilih ND menjadi sebahagian dari warga KLfm..HJ Salehuddin terutamanya, beliau merupakan orang pertama yang menghubungi ND. Masa tu ND terkejut pun ada gak..ye lah, dua kali ditemuduga akhirnya diterima..emmm senyum sampai ketelinga lah ND lepas dia kol tu…(dan selepas it uterus memanjatkan doa kehadrat Ilahi kerana telah menerima doa ND untuk menjadi seorang DJ dan seterusnya membuka satu lagi pintu rezeki buat ND..amin. Alhamdulilah ya Allah)



Apa pun, yang pahit jugak tidak kurangnya, tp ND tak nak cerita kat sini. Biarlah ianya menjadi pengajaran dan tauladan buat ND. Sesungguhnya yang baik itu dari NYA, dan yang buruk itu dari diri kita sendiri. Buang yang keruh ambil yang jernih, baru teguh peribadi. Salam saying buat sahabat2 ND yang tetap terus memberikan sokongan utk ND meneruskan kerjaya sebagai DJ ini. Juga kepada keluarga terutama bonda ND Pn. Sa’enah Bt. Aman. Abang ND iaitu Mohd hasri Md Salleh serta kenalan. Tidak dilupakan sahabat2 di KLfm sendiri seperti Mamarockgosip, Puteri Izan, Syahjihan, Noreen, LaksamanaMelaka, WFJ…., Kak Sal Bangi, Spoket, Kajang Berlipat, DinGombak dan ramai lagi..maaf jika nama anda ND tidak sertakan disini..apa pun kalian tetap ND hargai.

Buatlah baik wahaimu Tuan,
Kedalam laut kamu campakkan,
Kalau tidak dikenal ikan,
Allah tahu iakah bukan.

Terus dengarkan KLfm, rentak interaktif Kota.
KLfm..Boleh juallah!!

2 comments:

contaminatedcookies said...

ya sudah tua...hehehe

sallyarimas45 said...

Slm Andy..Moga suksess ditahun 2009 dn BoLeH JuAlLh..Umur meningkat lbih mematangkn kita.Sayonara...

KakSalBangi