Followers

Monday, February 9, 2009

Ruang Santai Bersama ND_1st Edition

Salam, thanks kat semua rakan2 yang telah memberikan sokongan dan galakkan buat ND..tak kiralah uols tu semua sahabat mahupun rakan2 ND yang baru di kenali ataupun dah lama. ND percaya bahawa, dalam hidup ini kita lebih memerlukan Family, Sahabat, Rakan dan Teman dalam meniti hari2 mendatang..berbanding dengan insan yang kita cintai..sebab apa? sebabnya bagi ND, kadang2 insan yang kita sayangi tu akan berada di sisi kita apabila dia 2 masih lagi ber'title' kekasih atau pasangan hidup kita..namun apabila cinta itu telah berakhir..dia akan pergi dari kita..maka Keluarga/rakan/sahabat/teman lah yang menjadi peneman kita dikala itu..justeru, bagi ND..mereka lebih utama dari segalanya selain dari Kecintaan kita kepada ALLAH yang maha ESA.


Bonda ku yang teramat ku sayangi..dia lah Sa'enah binti Aman..peneman suka dan duka ku di kala ini..dulu kini dan selamanya.

Ini adalah antara gambar2 ND bersama mereka..ramai lagi yang akan ND update dari masa kesemasa..thanks kat uols semua..tanpa mu mungkin hidupku tak seindah mentari pagi dan tak secerianya daku kini..(haha poyonye ayat ni..arghhh apa2 je lah)..daa....


Bersama Curb, waktu kami lepak2 bersama rakan2 yang lain di Pak Li Kopitiam. Thanks to Tasha, Afiq, Ijal, Ayie n Curb..uols mmg cool.. ;P


Tasha n Ijal memberikan pose manja katanye..hahaha..


Kami ni melepak dari Pelita Bangsar membawa ke Pak Li..jenuh tunggu rakan2 yang lain..ni kira pose geram la..haha..

Bila dia org yang lain dah nak sampai barulah muka kami kembali ceria..haha..ceria ke..? :))



Aishah dan Mimie (bertudung) time ni bagi cucian kata2 indah dan perangsang buat ND..thanks uols..


Bersama rakan2 se'opis'.. Kat belakang tu Kak Ros, sebelah dia yang pakai tudung putih tu Ika, sebelah ND lak Linda, depan ND lak Amir n sebelah Amir Zack Zairul..

Waktu ni ND dan Zack sempat ke rumah Kak Misah, dah lama tak datang rumah dia since dari Lin belum dapat baby lagi..

Bersama rakan2 sempena CNY..semua pakat pakai baju color merah..


Bersama rakan lepas mandi manda kat Sunway Lagoon..

Walaupun kami berpecah time bersuka ria di dalam team park..tp time makan tetap makan sesama..haha..itu lah majmuknye negara kita..haha


Waktu hanta Bonda balik JB..tak larat nak drive..so ND hantar lah naik Flight..tapi flight yang ada tayar 8 tu..hahaha..naik bas je uols..

Bersama Linda..sempat pose sebelum menjamu selera..


Ni namanye group2 melahar..hehe..

Is, Rizal Dan Sharil adalah diantara teman2 yang senantiasa memberikan galakkan dan sokongan buat ND..thanks uols..

Kami tetap kawan baik..IS, Rizal dan ND

4 comments:

Anonymous said...

Seronok tgk kau berceloteh dlm radio..apa pun, jgn terlalu gelak ya..controlsikit..gud luck ND..

Anonymous said...

Bila mana kau berduka, jgn biarkan kedukaan itu membelenggu hidupmu..carilah jalan terbaik utk kau teruskan hidup ini..slmt maju jaya dari pendengar setia mu ini..

Anonymous said...

ND, KEMANA SAJA KAU PERGI..LAMA AKU TUNGGU BLOG KO NI UP DATE..BARU KALI NI AKU TGK KAU UPDATE YA..BTW..SLMT MAJU JAYA YA ND...SALAM KAT DJ AZIZAH SULAIMAN.

Anonymous said...

Like ur picture ND..hav a nice day ya..