Followers

Thursday, February 19, 2009

Ya Allah, aku terlalu rindukan seseorang...

19 FEB 2009 : 6.09 PETANG

Actually, waktu ND tapi ni, ND dah tergerak nak balik dah, tp bila fikirkan jln kat federal highway tu jam..terbantut lak nak balik..apa pun, apa yg ada kat dlm kepala ND ni..entah lah..mcm2 ada..tp yg pasti ND terlalu merindukan seseorang tu..tak tahu kenapa dia tiba2 dtg...actually ND dah cuba utk melupakan dia..tp lagi kita paksa diri kita utk melupakannye..lagi itu lah dia dtg..arghhhh!!!

Ya Allah, KAU kuatkan lah hatiku..KAU teguhkan lah iman ku..KAU bantulah aku yg dalam kejahilan ini..semoga KAU bukakan ruang keinsafan buat ku..semoga KAU lahirkan perasaaan cinta yang suci buat ku..semoga KAU lindungi diriku dari kejahatan..semoga KAU menjadikan aku diantara insan2 yang KAU sayangi..amin.

2 comments:

Anonymous said...

Sabar k..dia pasti merindukan kamu jugak...

-Tengku Iskandar.

noreen said...

Kehidupan mmg begitu..tiada yg lbh bahagia dr mengenang prkara yg indah n wat rsa begitu d hargai tp bkn jga cabaran jka tiada permasaalahan,maka e2 teman bangkitlah dr lena kngan yg lalu demi sebuah kehdpan yg lbh brmkna...amin!!!!