Followers

Monday, March 2, 2009

BENARKAH..Cinta Jarak Jauh dan Cinta belum bersua itu wujud???


Salam pada semua..ari ni ND just nak berkongsi sedikit cerita ttg ND..emmm smlm ND rasa mcm sudah jatuh cinta lagi..hahaha..entahlah nak cakap mcm mana..tp yg pasti ND dah mula menyayangi ssorg tu..bermula dari perkenalan melalui internet, kemudian kami bertukar no telefon dan dari perbualan melalui telefon itu, kami mula berkenalan..kami terus berhubungandari semasa kesemasa..ada lah dalam 6 bulan, namun sehingga kini kami belum bersua muka lagi..tapi perasaan sayang itu telah mula berputik sedikit demi sedikit..emm nak tanya pada korang semua ni..boleh kah ND terima hakikat ini atau bagaimana? Nak ND teruskan atau ND kekalkan sepertimana yang kami ada..atau pun kami berkenalan dulu hati budi masing2..



p/s: Buat si dia yang membaca nukilan ini, ku masih menyayangi dirimu..ku hanya ingin bertanya pendaat dari rakan2 dan sahabat. Salam sayang buat MSF di JB.

Coretan 2 Mac 2009 5.43pm

5 comments:

Anonymous said...

Tak kisahlah ND.. yang penting si dia tu bukan isteri orang dan yang paling2 penting jangan rosakkan kebahagiaan rumahtangga orang dan menyakitkan hati pihak lain.. once u know she's married.. just back-off (if happen la kan).. Anyway i know that ur not that kind of person.. best of luck in whatever u do n may Allah Taala bless u alwayz..

Kerabat Sahabat KajangBerlipat said...

Salam ND...cinta jarak jauh...memang wujud sejak dulu2 lagi tp bezanya skarang zaman semakin canggih. KakSal dan Abang KajangBerlipat mulanya berkenalan melalui surat,akhirnya kami jatuh cinta walaupun kami tidak pernah bersua secara realiti,hanya surat penghubung kasih kami..dulu kat kg tak de internet...yang ada hanya publicphone.... bagai dugaan yang datang akhirnya kami disatukan

Tommy Alanzo said...

wujud tp curang!
hwa3

baik jgn bcinta!

noreeen said...

ape erk..bg pndpt noreen cinta e2 universal wujud d mane2 x kra jarak, jmpa or not tp ble prasaan syg e2 ada maka tepuk dada tnye selera..awk yg akn melaluinye...so gud luck all d best!!!!

armin said...

go on jer ND.... tp kena lah berjumpa gk..br lebih kenal kan...

la...ingatkn ND dh bertunang...