Followers

Sunday, March 1, 2009

Santai Menara KL 28 Feb. 2009

Santai Menara KL mlm tadi mmg meriah..bukan saja dgn artis jemputannya setiap minggu dan juga tetamu undangan Hezry, tapi mlm ni kami DJ2 KLfm berkesempatan untuk turut serta dlm santai ni. Antara yang turut hadir ialah Julia, Mimie, Ain, Zulastree, Nia, Ninie dan Noreen. Macam biasa Nazirah sebagai flor manager n Hezry selaku pengacara santai lah kan..

ND nampak gak lah 2 3 org dari kalangan sahabat2 klfm yang ada..itu yang ND kenali, yang tak dikenali tu belum kira lagi..ada jugak adik2 dari Kolej Mara yang datng..kabarnya ada 25 org..wah! makin meriah santai Hezry, pulak tu mlm tadi topiknya mmg sesuai lah dgn kita org iaitu DJ..emmm
Ain sempat buat muka..katanyer penat dgn bowling ptg ari tu..huhu..cian kami kan..

Apa pun, thanks to Hezry n Nazirah yang tak menang tangan n berkali2 pujuk ND utk santai bersma mereka setiap minggu di telefon walaupun mereka akur dgn kesibukkan ND.

Ikuti cerita selanjutnya dari ND nanti ya..kabarnya ada seorang DJ tu over menari dgn Ning?? siapa DJ tu? kenapa lak dia tu over menari gan Ning n kenapa lak si Ning tu ajak dia menari dgn dia?? semua ini dan banyak lagi dlm cerita yang akan ND kongsikan bersama anda ya..tunggu..!!!!

p/s: Ari ni ND tak sempat nak upload pic2 kami di menara kl..so tunggu esok ya..Insya Allah.

-ND- 1 Mac 2009/Ahad/4.16pm/Shah Alam.

3 comments:

Mr Apam said...

alamak..rugi terlepas hari tu...mesti syok kn kalau dh ramai dj dj klfm yg turut serta....nnti ND jgn lupa upload gmbar k...

Anonymous said...

Sure Armin, thanks ya always update blog ND..

Mr Apam said...

wah.....mmg blh jual lah gambar ND ngan Ning tu....