Followers

Wednesday, April 8, 2009

t h e b e s t w o r d t h i s m o r n i n g

Salam..

Kata Orang, sesuatu yang baik itu, kita perlu sampai-sampaikan..emm tak gitu..so pagi ni ND mcm nak jadi pakar motivasi lah kiranye.. (pada hal, masalah sendiri tak settle2 lagi..hehe, poyo je aku) alah, bukannyer apa..bukankah kata2 madah tu kadang2 membuatkan kita ada keyakinan dalam diri kita..kan kan kan...?

" ANDA AKAN MENJADI SEPERTI YANG ANDA FIKIRKAN. OLEH ITU, SENTIASALAH BERFIKIR UNTUK MENJADI YANG TERBAIK." -hukama.

3 comments:

nURmALa mAZLan said...

saya mmg nak jadi apa yg saya fikir kan.. Insyaallah!!!

my name is KARL said...

yup...

kata2 iu madah..

haha

jgn jd madah berhelah sudah!
hehe

Anonymous said...

madah berhelah hanya datang sesekali..namun ianya tak akan pergi kemana2..huhu
thanks karl..

-dj ND