Followers

Thursday, May 21, 2009

Kadangkala berdiam lebih baik dari berkata.

Copy n paste from ur page..sorry..i really love this baby..i love u b..

Kadangkala kita tak sedar yg diri kita diperhatikan..

Kadang kala juga kita alpa yg diri kita lupa diri..

Kadang kala juga kita leka bahawa masa itu berlalu begitu saja..

Kadang2 kita terbiasa dengan aturan hidup kita..

Kadang kala juga kita terpaksa akur dgn kehendak dan ketentuannya..

Teman, andainya aku pergi dulu sebelummu..ku pohon sejuta kemaafan yg tulus ikhlas dari hatiku..halalkan makan dan minum, maafkan salah dan silapku yg dulu, kina dan yg kau ingati mahu pun tidak..semenjak kita kenal hingga lah kini..sesungguhnya, yg terbaik itu dari ALLAH dan yang hina itu jua dari diri kita sendiri.
Doakan kebahagiaan ku disana ya..amin.

p/s: Buat A, fikirkan yg terbaik buat kita.

8 comments:

Puteri Adania said...

ND.. kehadiran awk selalu menceriakan hidup sy.. Mengahargai saya sbg seorang teman.. Terima kasih atas segala-galanya.. Sy doakan awk selamat tiba di sana, dpt mengerjakan ibadah umrah tnp byk dugaan, dipermudahkan segala urusan dan selamat pulang ke Malaysia..~saya sentiasa menyokong awk dan doa yg terbaik tuk awk~InsyaAllah..

Duke Luce Dell'amore said...

abg nk p umrah ye??
jln leklok tau...

ary said...

niat yb baik....hasilnya juga baik..insyaALLAH

djND said...

Adania: Tq so much atas doa awak tu Adania..

Duke: Ye, doakan yg terbaik buat abg ya..Tq.

Ary: Betul tu, yang terbaik itu dari Allah..untuk menjadi yg terbaik maka contohilah kepada Nabi kita.

@cu SaYaNg said...

semoga selamat menjalani ibadah umrah dgn lancar tanpa sebarang masalah...rindu nye acu nak ke sana lagi..mudah2an acu akan menyusul lps ND nanti..Amin...

mrbad said...

lain macam je bunyi ni...

Anonymous said...

Discount RX Pharmacy - Cialis, Viagra, Levitra, Tamiflu. Order Generic Medication In own Pharmacy. Buy Pills Central.
[url=http://buypillscentral.com/buy-generic-tamiflu-online.html]Discount Viagra, Cialis, Levitra, Tamiflu Pharmacy No prescription[/url]. canadian generic drugs. Cheapest drugs pharmacy

Anonymous said...

I think, that you are not right. I can defend the position. Write to me in PM.