Followers

Tuesday, October 13, 2009

Maafkan daku...


Salam, apa kabar kalian semua..? Wah rasanya dah berkurun jugak ND tak update blog ND ni kan...tp nak compare gan rakan2 yg lain, hehehe dia org lagi lama tak update accept Mimie Walla tu n seorang dua tu..hehe, ye lah kan, may be dia org pun cam ND gak..bz gan xtvt lain...apa pun semoga kalian tetap terus memberikan sokongan kepada kami di KLfm.

Emm utk hari ini saja dah masuk 23 Syawal kan (13 Oktober 2009) so masih ada lagi ruang utk kita mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri mohon maaf zahir dan batin.

Actually ND ada byk cerita yang nak dikongsikan bersama dgn kalian, cerita ttg pengalaman raya di konti, kisah artis ni, artis tu, kisah cinta terlarang, kisah derhaka seorang anak kepada ayah dan ibunya, kisah penyakit dan kematian..kisah2 menyayat hati dan kisah2 kehidupan realiti masa kini..emmm semua tu may b tak berkesempatan sebab kesibukkan..apa pun spt mana yang Dato' Fadilah Kamsah bagi tahu, kita harus minta maaf setiap kali kita nak pergi atau nak tinggalkan seseorang itu, tak kira lah melalui face 2 face, telefon or tulisan. Jadi ND nak ambil kesempatan ni tuk Mohon maaf atas segala kelemahan, kekurangan dana apa jua yang tersalah dan silap samaada disedari mahupun tidak sepanjang ND mengenali atau pun tidak mengenali kalian..sesungguhnya yang Baik itu tentunya datang dari Allah, dan yang buruk itu datangnya dari diri kita sendiri. Salam sayang pada kalian semua.

djND Bole Jual Lah!

No comments: