Followers

Thursday, April 8, 2010

Inikah namanya CINTA????

Aku nak sangat berbual dengan si dia sampai lewat tengah malam dan nanti bila baru saja beberapa minit selepas aku putuskan talian aku pasti aku sudah mula merinduinya…huhu..tak dapat bayangkan time tu nanti..

Aku membaca SMS si dia berulang-ulang kali…seolah-olah masih ada ayat-ayat yang tersembuyi dari pandangan ku :-)

Bilakah aku dapat bersama dengan si dia, aku akan berjalan sangat perlahan. Takut cepat sampai ke tempat tujuan…ingin sangat berada di sisinya lebih lama lagi waktu itu nanti..

Aku rasa, aku akan menjadi seorang yang terlalu pemalu bila bersama dengan dia nanti. Malu-malu kucing gitu…

Bila aku memikirkan si dia hati ku sentiasa berdebar-debar dan jantung ku berdegup dengan laju…mengalahkan kereta F1 gitu…

Ketika aku melihat dia tiada wajah lain lagi yang aku lihat di sekeliling ku…hanya dia dia dan dia…iskk kronik sudah ni…..

Aku mula melayan lagu-lagu sentimental sambil membayangkan wajah si dia…Lagu Ayat-ayat Cinta pun di layan eh…

Aku hanya memikirkan tentang dia saja…siang malam…jangan lupa makan minum tidur udah la yer ND…

Aku sedar yang aku tiba-tiba tersenyum lebar bila saja wajahnya bermain dibenak ku…

Aku sanggup lakukan apa saja untuk si dia…ehemm…ingat jangan sampai menyalahi hukum agama yer ND..

Ketika Aku membaca post ini…hanya wajah dia saja yang bermain di benak ku…hah dia la orangnya yang aku cinta tu :-)

Di dedikasikan utk si Dia yg pasti akan membaca bingkisan ini....

Salam sayang dariku untuk mu sayang.

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡

-djND KLfm ®
PJ 4.45pm
8 April 2010

7 comments:

mynshazmin said...

wow! son inspiring.. your one is really bertuah :)

Maliya Zanti Dahlan said...

hurm... suka sgt.. sy pun pernah guna cara yg sama.. tp tak pasti, keadaan nya sama atau tdk.. apa yg pasti.. masih lg mencari tenang dihati.. all the best ND..

cuteprincess84 said...

Umi pernah melalui keadaan yg sama pada saat2 begitu... Tp apabila status dh kembali single,nak rasa semula saat mcm 2...:)

oakleyses said...

burberry pas cher, michael kors pas cher, louis vuitton, polo outlet, oakley sunglasses, kate spade outlet, chanel handbags, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, polo ralph lauren, air max, louboutin pas cher, oakley sunglasses, tiffany and co, oakley sunglasses, prada outlet, sac longchamp pas cher, louis vuitton outlet, oakley sunglasses wholesale, nike free, louis vuitton, jordan pas cher, ugg boots, longchamp outlet, replica watches, nike air max, longchamp outlet, tory burch outlet, christian louboutin outlet, christian louboutin shoes, nike air max, cheap oakley sunglasses, christian louboutin uk, gucci handbags, ray ban sunglasses, replica watches, nike outlet, longchamp outlet, louis vuitton outlet, ugg boots, jordan shoes, tiffany jewelry, christian louboutin, louis vuitton outlet, uggs on sale, nike free run, longchamp pas cher, prada handbags, polo ralph lauren outlet online

oakleyses said...

oakley pas cher, north face, true religion jeans, ray ban uk, burberry handbags, new balance, nike tn, nike free uk, coach outlet store online, guess pas cher, mulberry uk, michael kors outlet online, hollister uk, nike blazer pas cher, lululemon canada, michael kors, sac hermes, nike air max, kate spade, michael kors outlet online, michael kors outlet, timberland pas cher, hogan outlet, michael kors outlet online, ray ban pas cher, north face uk, michael kors outlet, burberry outlet, converse pas cher, nike air force, nike air max uk, hollister pas cher, abercrombie and fitch uk, michael kors outlet online, polo lacoste, michael kors, michael kors outlet, coach purses, vans pas cher, uggs outlet, ralph lauren uk, true religion outlet, replica handbags, nike roshe run uk, uggs outlet, nike air max uk, true religion outlet, true religion outlet, sac vanessa bruno

oakleyses said...

gucci, abercrombie and fitch, baseball bats, bottega veneta, mcm handbags, nike huaraches, lululemon, hollister, reebok outlet, chi flat iron, ghd hair, p90x workout, celine handbags, ferragamo shoes, nfl jerseys, lancel, ralph lauren, nike air max, valentino shoes, north face outlet, instyler, new balance shoes, insanity workout, hermes belt, mont blanc pens, vans outlet, iphone cases, herve leger, wedding dresses, nike roshe run, north face outlet, converse outlet, jimmy choo outlet, nike trainers uk, soccer shoes, timberland boots, vans, converse, mac cosmetics, asics running shoes, ray ban, nike air max, babyliss, hollister clothing, beats by dre, soccer jerseys, longchamp uk, louboutin, oakley, hollister

oakleyses said...

ugg uk, toms shoes, juicy couture outlet, replica watches, canada goose, moncler, canada goose outlet, wedding dresses, montre pas cher, canada goose, ugg, moncler, links of london, canada goose outlet, swarovski, swarovski crystal, moncler, louis vuitton, ugg pas cher, hollister, louis vuitton, moncler, doudoune moncler, pandora uk, marc jacobs, pandora charms, ugg,uggs,uggs canada, louis vuitton, karen millen uk, moncler outlet, moncler outlet, louis vuitton, canada goose outlet, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler uk, louis vuitton, pandora jewelry, supra shoes, canada goose uk, juicy couture outlet, coach outlet, canada goose, canada goose jackets, pandora jewelry, thomas sabo