Followers

Wednesday, March 4, 2009

Siapa Suka Karaoke dan Pantun???



Ayoh!!! meriahkan awal pagi anda dgn berpantun dan berkaraoke santai awal pagi nanti bermula dari jam 12.00 tgh malam sehingga jam 3 pagi..bersama ND dalam Karaoke santai dan Pantun Santai di ruangan Relax Kuala Lumpur..ingat tau masanya..12 tgh malam nanti (5hb mac 2009) sehingga jam 3 pagi..semua ini dan banyak lagi..ada lagu2 yg pastinye menghiburkan anda..kalau anda nak kan lagu2 anda berkumandang di corong radio KLfm..jgn lupa spotting kan diri anda ya..kita ke udara dan anda juga boleh menghantarkan kiriman SMS anda dgn cara yang amat mudah saja..cuma taipkan KLFM jarak MSG ANDA dan hantarkan ke 32728..bagi yg belum mendaftar, caranyer mudah saja taipkan KLFM jarak dan taipkan DAFTAR jarak dan taipkan nama anda seperti KAKSALBANGI dan hantarkan terus ke 32728. Kalau anda tak daftar lagi pun tidak mengapa..hantarkan saja msg anda terus ke 32728..tp ingat, jgn lupa tuliskan di awal msg anda dgn KLFM ya..Anda juga boleh hubungi konti di 03-22825445..



Ok lah uols..thanks ya sekali lagi kerana terus memberikan sokongan dan galakkan kepada ND..tanpa anda..siapa lah ND di sini..salam sayang dan Relax Kuala lumpur tgh mlm nanti...

Dengarkan ya.. 97.2 Rentak Interaktif Kota...

Coretan : 4. Mac 2009/ rabu/1.25 tgh hari/office

4 comments:

Kerabat Sahabat KajangBerlipat said...

Slm ND mlm ni segmen santai bsama ND yer?..Nampaknya bolehlah ksal bkareoke mlm ni...lagu menaruh harapan boleh ker...klu tak macam zaiton sameon ala-ala pun bole kan..dok gitu...Jumpa di sana....

Kerabat Sahabat KajangBerlipat said...

Thnks ND karaoke mlm td.Apa komen?.Next time nk duet ngan ND lak..ok..Cayalah ND boleh JuAlLh...jgn kena jual dahlah...

...ksalbangi/09

Anonymous said...

Nd, tu gambar2 dlm satu rancangan Astro kan...kalau tak silap Astana Idaman..dah lama kan..u ni pelakon gak ke? ke u just pelakon tambahan...best2..i selalu tgk citer tu..kan ada slot SOLARIS dlm citer tu..
u ni mmg bole jual la..

-Cek Part Conner

djND said...

Salam Kak Sal..
Thanks eak..mmg meriah pg tadi, Kak Sal mmg BJL..Nd suka suara akak yg ala2 evergreen mcm Dato Syarifah Aini gitu..bole saja kalau nanti nak kita berduet..lagi lah me ri ah katanyer..

Thanks kat Cek part Conner..u ni dok mana eak? thanks 4 ur comment..