Followers

Monday, June 15, 2009

Lagu Tema Minggu ni....huhu (motif???)

Aku masih lagi setia di sini, mengharap kasihmu, walaupun seribu tahun lagi...


Setia Kasih

Sekali air sungai melimpah
Sekali pasirnya pun berubah
Itulah falsafah... yang jadi ikutan...
Dan juga bualan

Tapi bagiku pula berbeza
Sungai mengalir tetap berliku
Yang berubah cuma... adalah pasir saja...
Penghujungnya muara

( korus )
Hati ingin berbicara
Hati ingin merasai... nikmat cinta
Yang sering diperkata
Tetapi sebaliknya
Tiada Terlaksana

Dahan yang patah tiada bersambung lagi
Hatiku pasrah dalam mencari mimpi
Getar hatiku serta kepayahanku
Hanya kau saja sudi memahaminya

Setiaku kini hanya satu
Dan kasihku bukanlah beribu
Biar bercerai badan... jasad atau pun nyawa...
Aku tetap setia..

"Muka iras2 kekasih lama..waduh2..ko ni jiwang tul lah ND, sanggup kau gunakan pic aku ni jadi model ko eak..wey ND ni pic kak Haleeda masa doulu-dolu la..mana ko cilok ni? " -Haleeda (maaf kak, ND nak jugak tompang glemour..hehe)

3 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

ada dlm lappy mp3 lagu nih..keke

ary said...

setia ke?huauhaua

djND said...

Anuar : Eee nak nak lagu tu..hehehe

Ary : Entah lah..nak kena dgn mak lampir jap..setia ke dak ND ni..huahuahua...mak lampir!!!!! tolong..!!!!